عطر اماراتی,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن اماراتی چیست,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
تستر عطر اماراتی,
عطر لیلیوم,
مه استایل,
فروش ویژه عطر و ادکلن,

عطر اماراتی اصل ارزان,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
ادکلن اماراتی چیست,
,عطر لیلیوم,
ادکلن ساخت uae
,عطر اماراتى,
ادکلن aquilon

نکات عطر - انتخاب عطر عالی

چهارشنبه 26 شهريور 1399
11:04
PerfumeEdglentester

نکات عطر - انتخاب عطر عالی
تصویری از بطری عطر قدیمی

برای انتخاب عطری متناسب با شما می توانید جستجو و جستجو کنید. اما سالانه هزاران عطر جدید ظاهر می شود و این کار ساده ای نیست.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

برای تست عطر جدید ، اگر نمی خواهید آن را روی خودتان استفاده کنید ، آن را روی پوست خود یا روی بلاتر عطر بپاشید. اگر آن را از بطری بویید ممکن است بوی الکل خیلی شدید باشد و رایحه ای را که احساس می کنید تغییر دهد. بهترین راه این است که آن را روی پوست خود بمالید و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا با پوست شما "کار کند".
مواد تشکیل دهنده عطر را نخوانید و تصمیمات خود را بر اساس آنها تنظیم کنید. مواد مختلف به روش های مختلف با یکدیگر کار می کنند و از آنجا که شما یکی را در یک عطر دوست ندارید ، به این معنی نیست که آن را در عطر دیگر دوست ندارید.
هنگام استفاده از عطر بر روی مچ دستان ، مچ دستان را به هم نخورید. باعث تبخیر سریعتر عطر خواهد شد.
اگر از مچ دستان خود جواهرات استفاده می کنید ، در آنجا عطر نزنید. فلز می تواند بوی عطر را تغییر دهد و برخی از جواهرات توسط عطرها آسیب می بینند.
وقتی در حال آزمایش عطرها هستید ، یکی بیش از سه عطر را یکی پس از دیگری آزمایش نکنید. بینی شما "بیش از حد" خواهد شد و عملا احساس بوی دیگر را متوقف می کند. مکث کنید و بعداً ادامه دهید. اگر می توانید طی چند روز نمونه و عطرهای امتحان کنید.
هنگام نگهداری عطرها آنها را در مکان گرم مانند زیر چراغ یا آفتاب قرار ندهید. بهترین مکان برای عطرها مکان تاریک ، خشک و خنک است (کابینت بسته ، تا دمای متوسط ​​اتاق).
برای ماندگاری بیشتر عطر ، پوست باید آن را جذب کند. ماندگاری بیشتر عطر در پوست هرچه بیشتر جذب شود. برای رسیدن به این هدف قبل از استفاده از عطر دوش بگیرید تا پوست مرطوب شود. در مکان هایی که عطر می زنید می توانید از مرطوب کننده نیز استفاده کنید.
اگر آفتاب می گیرید عطر نزنید زیرا می تواند واکنش حساس به عکس را به صورت لکه های تیره یا بثورات پوستی ایجاد کند. به خصوص ، عطرهایی با روغن ترنج که به پوست زده می شود ، می توانند باعث حساسیت بیشتر به آفتاب شوند.
در تابستان وقتی هوا گرم است از عطرهای سبک تری استفاده کنید. قویترها را برای هوای سرد و شبها بگذارید.
برخی از عطرها رنگ آمیزی دارند و می توانند لباس ها را لک کنند ، بنابراین هنگام استفاده از عطر مراقب باشید.
الکل حاصل از عطر می تواند به مو آسیب برساند ، بنابراین آن را مستقیماً روی مو قرار ندهید. در عوض برس مو را معطر کرده و بو را به آن منتقل می کند.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]