عطر اماراتی,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن اماراتی چیست,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
تستر عطر اماراتی,
عطر لیلیوم,
مه استایل,
فروش ویژه عطر و ادکلن,

عطر اماراتی اصل ارزان,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
ادکلن اماراتی چیست,
,عطر لیلیوم,
ادکلن ساخت uae
,عطر اماراتى,
ادکلن aquilon

ترفند عالی ماندگاری عطر

چهارشنبه 26 شهريور 1399
11:10
PerfumeEdglentester

ترفند عالی ماندگاری عطر

اکثر افراد به دنبال این هستند که ماندگاری عطرشون را بالا ببرند و این مسئله خیلی سادس! همه ما این رو میدونیم که کلیه عطر یا ادکلن ها اگر غلظت پرفیوم باشند، بسته به تند یا ملایم بودنش ماندگاری تقریبا ۸ ساعته دارند اما چطور میشه این ماندگاری رو به ۱۲ یا حتی ۲۴ تبدیل کرد؟

ترفند عالی ماندگاری عطر ما برای بالا بردن ماندگاری رایحه عطر بسیار ساده است! ابتدا ادکلن یا عطر را ۵ بار اسپری کنید. پس از 2 الی 3 ساعت مجددا با اسپری کردن به ماندگاری بالای 12 ساعت و در برخی ادکلن های قوی چند روزه خواهید رسید.

چند ترفند دیگر برای ماندگاری عطر:

اگر فهمیدید که عطر شما هنگام ناهار از بین رفته است یا خیلی سریع عطرها را پشت سر می گذارید ، این نکات برتر از طرف متخصصان به ماندگاری رایحه شما در تمام طول روز کمک می کند. بدون نیاز به پاشیدن یک بطری کامل روی خودتان. به عنوان یکی از متخصصان “ما دوست داریم تمام روز بوی خوبی داشته باشیم ، اما گاهی اوقات می توانید احساس کنید که عطر لحظه ای که می گذارید از بین می رود. این همه چیز در مورد دانستن اینکه در آن و چگونه می توان عطر را به کار برد ، و چگونه آن را ذخیره کرد تا کیفیت آن حفظ شود اگر می دانید که چگونه از عطر خود استفاده کنید ، به همان اندازه هدر نمی دهید. ”

در مورد تغییرات عطر و بوی آسان و ساده که باعث تقویت قدرت عطر شما از روز به شب می شود بخوانید.

1- به مچ دست ، گردن ، داخل آرنج خود عطر و اسپری بزنید.

2- برس مو خود را اسپری کنید: الکل موجود در عطر می تواند موهای شما را خشک کند. بنابراین مستقیماً آن را استفاده نکنید. در عوض ، برس و شانه موی خود را به آرامی با آن اسپری کنید یا عطر مویی را تهیه کنید که مخصوص مراقبت از رایحه شما باشد.

جستجو در گوگل

فروشگاه اینترنتی آرازیس اراِئه دهنده بهترین ادکلن های اماراتی هولوگرام دار و تسترهای مرغوب با ارزانترین قیمت

لطفا هنگام خرید به تاریخ و هولوگرام شرکت جانوین روی جعبه توجه فرمایید.

بیشتر بدانید:

تشخیص عطر اماراتی اصل از فیک(تقلبی) قبل از خرید


https://arazis.com/%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%86%d8%af-%d8%b9%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c/


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]