عطر اماراتی,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن اماراتی چیست,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
تستر عطر اماراتی,
عطر لیلیوم,
مه استایل,
فروش ویژه عطر و ادکلن,

عطر اماراتی اصل ارزان,
ادکلن اماراتی ارزان,
ادکلن طرح اصلی اماراتی,
ادکلن اماراتی دیجی کالا,
ادکلن اماراتی چیست,
,عطر لیلیوم,
ادکلن ساخت uae
,عطر اماراتى,
ادکلن aquilon

چگونه تسترها به صورت آنلاین بسیار ارزان ترند؟

يکشنبه 16 شهريور 1399
10:14
PerfumeEdglentester

چگونه تسترها به صورت آنلاین بسیار ارزان ترند؟

من از فروشنده penhaligons سوال کردم و او گفت که اغلب اوقات آزمایش کنندگان قدیمی تر هستند که هرگز فروخته نشده اند ، بنابراین شما اساساً یک محصول subpar را خریداری می کنید ، واقعیتی در این مورد دارید؟ اقتصاد بازار / فروش در اینجا چیست؟

همانطور که L'Homme Blanc اشاره کرد ، شما در حال خرید یک واحد نمایش / نمایش هستید. آیا می خواهید وارمطمئناً ، شما تعجب نمی کنید که پسری که در یک فروشگاه کار می کند می گوید شما باید از فروشگاه او خرید کنید.

نه تنها من هرگز با خرید آنلاین تسترها مشکلی نداشته ام ، بلکه توانسته ام معاملات شگفت انگیزی نیز بدست آورم. بطری Original Vetiver من یک تست کننده بود. من آن را در حدود 80 $ ، شاید کمی کمتر. قطعاً یک بطری قدیمی بود. من آن را در سال 2016 خریداری کردم ، اما یک بطری 2010 است. بوی عمیق و غنی دارد. عالی!

همیشه از منبعی که به آن اعتماد دارید خرید کنید - این برای آزمایش کنندگان درست است ، اما برای بطری های جدید نیز صادق است.

برای پاسخ به س yourال شما در مورد ارزان بودن آنها: ارزان ترند زیرا به عنوان "جدید" فروخته نمی شوند و بیشتر مشتریان یک محصول جدید بودند ، خواه این عطر باشد ، یک تلفن ، یک CD و غیره. از آنجا که آزمایش کنندگان اینگونه نیستند جدید ، آنها با قیمت کمتری فروخته می شوند. آزمایش کنندگان معمولاً مواردی مانند جعبه اصلی یا کلاه را شامل نمی شوند. معمولاً شما فقط بطری را تهیه می کنید. و گاهی اوقات ، علامت هایی روی بطری وجود دارد که می گوید این یک تست کننده است. آزمایش کننده من از Terre d'Hermes Parfum اطلاعاتی در کنار بطری چاپ کرده که روی بطری جدید نیست.

ویرایش شده برای افزودن: شما می توانید معاملات بسیار خوبی را در تسترهای پنالیگون پیدا کنید. من یک دستگاه تستر 100 میلی متری Endymion را با قیمت 47 دلار در fragrancenet خریداری کردم و حتی دارای یک درپوش (اما بدون جعبه) بود. خیلی عالی است.د یک فروشگاه الکترونیک شوید و همان هزینه ای را که در یک جعبه بسته شده برای تلویزیون روی دیوار پرداخت کنید؟ بسته به خرده فروش ، مدل نمایشگر ممکن است اساساً به اندازه نمونه موجود در جعبه باشد. اما همانطور که ذکر شد ، از یک منبع معتبر خرید کنید.

تا آنجا که حقیقت این است که سهام قدیمی تر از ... شخصی که امروز Kouros Eau De Sport را می پوشد ، از منبع معتبری - Nope بدست آمده است. اگر سهام نادرست استفاده شود ، سهام قدیمی می تواند بد باشد. اما اگر فقط داشتن سهام قدیمی چیز بدی است ، پس بازار پرنعمت باید از بین برود و همه ما باید سالانه کل مجموعه خود را جایگزین کنیم.

شما هوشمند بودید که کاملاً به نمایندگی فروش اعتماد نکردید و در اینجا تأیید می کنید.


با استفاده از Tapatalk از iPhone من ارسال شد



[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]